Ajajaj, ojojoj...!!!

TRÄNINGSVÄÄRK!!!
Hört den förr???!!! ;P
Och redan, hur ska det då kännas imorron...
Kommer nog få rulla ur sängen... Men det är det värt!!! =D
Körde 5:or, som utlovat, på allt utom axlar och triceps för det funkar bara inte... 
Och magen!!! Nya övningar idag, men jävlar annamma!!! Shiiiit!!! Det gick knappt att andas!!!
Fint som fan för figuren det!!! ;)

Sängkläderna är strukna...
Men jag lägger inte i det nya förrän till helgen, det är mycket mysigare...
Om jag gör det nu så kommer jag ALDRIG ur sängen imorron!!! =)

Skinkröran och potatisen satt som en smäck efter träningen, i soffan framför Grey's!!!
Hur gott som helst!!!
Och jag bara älskar den där serien!!! ♥

Nu säger jag go'natt för idag!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0