Bakis...

Åh, kära värld!!!
Vilken dag...
Somnade efter klockan 6 imorse... Steg ur sängen vid 13...
Snodde ihop en omelett, riktigt gott!!! =)
OCH JÄVLA TREVLIGT SÄLLSKAP!!! ;P
Sen har det varit trögt... Ingen julskyltning för min del i alla fall... Ingen träning heller för den delen... Orkade inte!!!
Har sovit i soffan framför tvn och tog mig faktiskt iväg för att hämta pizza och den har jag tryckt i mig nu, eller halva... Gott!!!

Vilken kväll det blev igår!!! =)
TUSEN TACK FÖR TREVLIGT SÄLLSKAP!!!
OCH TACK EVA FÖR ATT DU SLÄPADE UT MIG!!!
Jäklar vad jag har missat annars!!! ;P
Blev lite för mycket av spriten igår, det var nära Emelie att jag inte kom ut överhuvudtaget!!! =)
Och det blev inte så mycket dela, fick i mig det mesta själv...
O'Learys först och sen JH... Trevligt som tusan!!! =)

Jag köpte kjolen igår i alla fall!!! SKITSNYGG!!!
Och en top i rött med Musse Pigg-tryck...
Kanske kan sno åt mig nån bild från igår så kan ni få se... ;P

Nu blir det snart sovdags här...
Go'natt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0