Fiskgratäng & Må Bra...

Det blev en del av inhandlingen idag... =)
Jag som inte gillar fisk... Blev riktigt sugen på fiskgratäng när jag gick omkring på ICA så jag köpte ett torskblock och Blå Bands Citron/Dillsås... Och vips så har jag nu en fiskgratäng på gång i ugnen... =)
Och pressad potatis till det... Åh, jag äter på tok för lite potatis... =S
Men nu längtar jag redan till morrondagens lunch!!! =P

Köpte tidningen Må Bra också...
Gillar den ändå...
Mycket tips och ibland rätt bra recept också!!!
Tror att jag ska önska mig en prenumeration på den i julklapp faktiskt!!! =)

Läste också idag att grönt te ska vara bra för fettförbränningen...
Skulle köpa det också, men glömde... Och jag gillar inte te egentligen... =/ Men vill man vara fin får man lida pin!!!

Nu ska jag läsa min nya tidning medan jag väntar på att maten skall bli klar och jag ska gå iväg på boxning!!! =)

Såg precis att Anders Södergren är friskförklarad också!!! Såå skönt!!!
Kan bli en riktigt intressant vinter framför Vinterstudion det här!!! Jag gillar ju skidåkning!!! (Undrar just varför...?! ;P)
Det är grymt läckert att se de där vältränade bitarna susa fram i spåren, ska försöka komma iväg och se en tävling live också!!! =)



Kommentarer
Heléne

Hej.. Låter som om du haft en kanon helg :) härligt. Å ja måste bara berömma dej åter igen,du e så duktig me träningen.. Ja å en annan mamma ska ta tag i saken nu vi oxå :) va på tiden..börjat ett kontrakt på aktive vi oxå,men just nu e ja så förkyld. Så det får väl vänta några dagar till..typiskt! Jo tänkte oxå rekommendera tidningen I Form den e kanon bra. Har haft prenumeration på den nu i 3 månader..men som sagt,Har ja inte riktigt kommit igång än :) men mkt bra tips..ha d bra

2008-11-25 @ 22:18:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0