Fråga:

NÅN SOM VILL GÖRA NÅT KUL I HELGEN???!!! =P
Eller ska alla vara hemma och mysa och ta det lugnt, bara för att jag är hemma på banan igen...?! ;)
Jag vet att jag sagt att jag skulle vara lugn fram till jul...
Men va fan!!! Man lever ju bara en gång så varför inte passa på att göra det här och nu...???!!! =)

Julshowen kanske...? Njae, tror inte det... Men det är säkert mycket folk, men hur kul kan det vara när man inte dansar...? Tror nog att man skulle vara ett stort sällskap i så fall, det skulle säkert funka!

O'learys är ett fullgott alternativ annars...
Och öl är ju gott!!! ;P

Hör av er vettja!!! =D



Kommentarer
Heléne

..ja men så e det väl alltid att man tappar mest på överkroppen först..kanske mest över byst..typiskt :)där man kanske vill ha kvar en del ;) jasså e core bra? Har aldrig varit på nåt,förutom aerobic. Låter ju bra för mej det! Äre bara att boka tid å gå dit på vilket pass som helst eller äre för nybörjare ja ska gå..vet ingenting? Ja ja får väl höra mej för lite.. :) Ja som du såg e vi sjuka hela familjen..jag e tokförkyld me 39graders feber likaså Livia stackarn,å magnus han har huvudvärk å ont i halsen...värsta sjukstugan. Å ja ska jobba imorrn :( typiskt! Tack för krya på dej tanken:) hoppas du hittar på nån att gö nå kul me i helgen,själv ska vi på julfest me jobbet,hoppas man man e kryare då..ha det bra

2008-11-27 @ 13:09:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0