Go'morron!!!

Frukosten är avklarad... Blev inte så mycket för det är ju träning om lite drygt 1,5 timme och om jag äter mycket så vet ju de flesta  hur det brukar gå... =)

Ska göra mig klar och bege mig ner på stan... Måste ju göra lite dryckesinköp inför kvällen...

Efter träningen ska jag till E-center och inhandla kvällens middag... Det ska bli nåt riktigt gott, Eva ska nämligen få sin födelsedagspresent!!! Bättre sent än aldrig heter det ju!!! ;)

Och ikväll ska vi sprätta vår gemensamma spritflaska!!! =P Haha, det här kommer bli kul!!!

Jag kommer även att besöka Lindex... Är sjukt sugen på att köpa en skinnkjol som de har... Vet inte om den finns här i Söderhamn, gör den inte det så beställer jag den på nätet!!! =D
Hjälp mig hålla tummarna för att den finns i butik så att jag kan ha den ikväll...!!! ;P


Kommentarer
Emelie

Ullis, ska du dricka sprit? Åh kommer spåra... Du brukar ju säga till mej att hålla dej borta från den! Haha, men jag kommer å hämtar dej om det behös ;) Om du kommer iväg vill säga :P

2008-11-29 @ 10:47:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0