Go'morron!!!

Men tror ni att jag sovit skönt inatt eller???!!! =)
Nya kuddar, nytt täcke, nystädat sovrum och rena strukna sängkläder!!!
Aaaah, precis som en prinsessa!!!
Har nyss ätit lite frukost, ska träna fotboll om 1,5 timme så det blev fil och flingor bara...
Träningen inleds med fys så det är nog lugnast att jag hejdar mig här, annars minns vi ju från i somras hur det går...

Solade efter jobbet igår...
Kära värld vad det tog!!! Hahah!!! Fina streck!!! =)
Efter duschen sen så åkte jag till Mo för att hälsa på Linda och hennes familj...
TACK FÖR EN SUPERMYSIG KVÄLL!!! ♥
Mycket som blev avhandlat om jag säger så... =)
Det är alltid skönt att få prata av sig lite, eller???
Och man slutar ju aldrig upp att förvånas hur människan är...
Ett och annat som sades får mig att fundera på både det ena och det andra...
Men det är som det är!!!

Näe, nu ska jag kolla in min nya favoritvideo...
Här får ni också ett smakprov;
http://www.youtube.com/watch?v=ivobtdZ5vsU
Vilka killar!!! Måste nog besöka den spelningen också när den blir av!!! Vad säger du Madde om det???!!! =)

Sen ska jag ladda för träning, 2 timmar...
Så får vi se vad resten av helgen har att erbjuda!!! ;P

Today this could be, the greatest day of our lives
Before it all ends, before we run out of time
Stay close to me, Stay close to me
Watch the world come alive tonight
Stay close to me...


Kommentarer
Madde

Jag är mä där oxå!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-11-08 @ 11:40:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0