Halva veckan har gått...

Det tycker jag om!!!
Torsdag imorron och massage direkt på morron!!!
Det tycker jag också om!!! =)

Har varit på pump ikväll...
Tycker om det med!!!
Jag kastade på lite mer idag igen... =P
Värmde upp med 5:orna... Körde dem på biceps också...
5+2,5 på ben - både utfall och benböj...
5+1,25 på bröst och rygg...
Sen fortfarande BARA 2,5+1,25 på axlar och triceps... Fan, det verkar omöjligt!!! Vänsteraxel strejkar ju som bekant, men gäddhänget måste väl bli starkare det också nån gång!!!???
Plankan sen... Vi körde liiiite längre... Och jädrar va jobbigt det är!!! Var ner och vilade snabbt ett par gånger, dåligt jag vet men det gick bara inte... =( Men nästa gång...!!!

Fick en intressant förfrågan på jobbet idag...
Lite nya arbetsuppgifter på gång!!!
KUL!!! Utvecklingen går framåt och plånboken fetare förhoppningsvis!!! ;P

Räkningarna betalda och biljett till nyårsafton är beställd!!! =D

Så har jag syndat lite idag också... Har kollat lite bilder på nätet...
Vet att jag inte ska, men jag kan inte låta bli!!! Vill ju liksom veta hur DU har det!!!
Och ni verkar ha det bra i snön!!! =)


You're hot then you're cold
You're yes then you're no
You're in and you're out
You're up and you're down
You're wrong when it's right
It's black and it's white

Katy Perry - Hot n' Cold
Grym låt... =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0