Här sitter jag...

Sällan framför datorn... =S
Äter en tallrik med fil och favvoflingor!!! =)
Väntar på träning...
Jag ska boxas ikväll!!! ÄNTLIGEN!!!
Måste ta och fundera lite allvarligare på det här med mat och träning...
Undrar om det inte är mitt dåliga matintag och rätt tuffa träning som gör att jag hela tiden blir sjuk...
Har skitsvårt för att äta innan träning och efteråt är det oftast så sent så man inte vill trycka i sig nåt häftigt...
Nån som har några bra tips???!!!
Träningsgurun kanske...?! ;)
Jag läser och tar del av hur mycket som helst när det gäller kost och träning men det är grymt svårt att omsätta det till verklighet!!!
Behöver nån som hjälper mig, kanske jag ska vända mig till en dietist eller nåt...
Aja, det ordnar sig... =)
Ingen vänlig själ som bokat pump med Mia imorron som inte ska dit???
Avboka snabbt för JAG VILL OCKSÅ HA EN PLATS!!! ='(

Bra eller dålig känsla i magen då...???!!! =/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0