Hemma...


Agnes och jag (ni får ha överseende med mina dubbelhakor... ;P)

Efter en helg som gick undan i rekordfart tror jag...
Har haft hur mysigt som helst!!!
Saknar er redan!!! ♥
Här hemma är ju bara tyst, tomt och ensamt... =(
Ny vecka imorron... Hur ska jag orka jobba??? Jag är toktrött!!!

Kollade igenom kameran...
Hittade lite roliga bilder från en fest för ett tag sen... =)
Såg verkligen trevligt ut!!!
Fick ett sms imorse som berättade att backarna saknat mig igår... =)
Trevligt som tusan att nån efterfrågar mig!!!

Har kollat in finalen av Ensam mamma söker...
Det gick ju tokbra för de tjejerna!!! =)
Hur ska det gå i Ensam Ullis söker då...?!
Äh, jag har tryckt på off-knappen... Ingen idé liksom...

Nu blir det go'natt!!!


Kommentarer
ingela

Stoltaste mostern i världen!! Gulligt vettu! Men det där med att ge upp får du väl skärpa till dig med- jag känner inte igen dig jag! Men nu är det ju faktiskt så att lönen är i antågande och helgen kommer lika snabbt å då tror jag att det är fart på Ullis igen- hoppas jag! Kraam

2008-11-24 @ 10:18:39
Emelie

Söööt :) Åh ensam mamma, kan man bli annat än käär i kärleken? :P Är ju sådär bra som det bara kan va, iaf utåt.. Ge oss! Kraam

2008-11-24 @ 10:23:06
Ullis

Sv: Jaaa, man kan inte annat än vara stolt över henne!!! =)Hon ä såå jäkla skön, redan!!! Å mera ska d bli, ja ska lära henne ALLT ja kan!!! ;P

Förlåt!!! Klart att ja inte ger upp, men ibland blir ja bara så jävla less... Särskilt näre ä söndakväll å ja trött, fryser å sällskapssjuk... =)

Men som sagt... Lön te helgen å säkert blire full fart fast ja sagt att ja ska tare lugnt ett tag... ;)

Håller mä dig Emelie... Va enkelt d kan va ibland du!!! =) Och ja tror väl inte att du ä så långt borta heller va...?! ;P

Kraaaaam på er!!!

2008-11-24 @ 10:36:51
Emelie

Jo Ulla, jag är inte i närheten :P

2008-11-24 @ 12:20:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0