Klart!!!

Äntligen!!!
Nu är gardinerna uppe...
Stakarna lyser i fönstren...
Stjärnorna lyser från sina platser...
Frysen är avfrostad!!! =O Jag slår på stort ibland... =) Idag så stort så att hyresvärden blev tvungen att rycka ut... Jag brände en säkring!!! =S Fredagkväll och allt... Stackarn!!! Men han fixa det direkt!!! Tack för hjälpen!!! =)
Har kört några maskiner tvätt också... Full fart med andra ord!!!

Det blev ju en timmes funktionell pump efter jobbet...
Skulle ju basta, men glömde kolla den innan träningen... Och såklart var den ju kall när vi skulle in... =(
Men vi drog igång den och körde 20 min på löpbandet istället!!! Så när vi kom tillbaka så var den ju redo!!!
Det var grymt skönt!!!

Nu när jag satt här i soffan i godan ro så ringde min telefon...
En gammal bekanting... =)
Shit, va kul att höra din röst och va glad jag blev på en gång!!!
Ska bli grymt kul i Vemdalen!!! Ååå, vi ska busa du!!! En hel vecka!!! =D
Imorron är det bara en månad kvar!!! Tjohoooo!!!
Har hämtat ut biljetterna till nyårsafton idag!!!

Snart sängdags...
Fotbollsträning 11:00 imorron och jag skulle behöva göra diverse inköp före den... =P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0