Laddad!!!

Till max!!! =D
Nu jäklar ska här pumpas!!!
5:or på genom hela passet tror ja... ;)
Näe, det går ju inte... Axlarna och triceps klarar jag det inte på... MEN RESTEN I ALLA FALL!!! =D
Har fyllt på med lite energi nu!!!

Var på Jysk och köpte mig ett nytt duntäcke och två nya kuddar...
Turen var tydligen inte på min sida idag, Emelie... Fick köpa mitt själv...! ;P

En bakpotatis (ingen bulle ;P) i ugnen också...
Ska ätas tillsammans med en god skinkröra, i soffan framför Grey's efter träningen!!! =)

Näh, om jag ska få i mina nya grejer i sängen ikväll så måste jag slita mig från tangentbordet nu och börja stryka de nytvättade sängkläderna...!!! ;)

Tjo!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0