Lite piggare...

Efter träning och lite mat...
Så nu tänkte jag rapportera lite mera från helgen... =)
Åkte ju ner på fredag eftermiddag...
Mamman körde... Pappan och jag läskade oss på lite bärs!!! Nån som är förvånad???!!! ;P
Bjöds på mat när vi kom fram... Tacos och naturligtvis Corona med lime till det!!! GOTT!!!

Lördag vaknade vi rätt tidigt...
Åt en superfrukost, sen åkte mamma och jag iväg för att handla lite...
Provade en skitsnygg jacka på KappAhl... Rea och allt, men jag tog den inte... Nästan så att jag ångrar mig lite nu... =/
Men, men det är som det är nu... Inget att göra åt... Kanske att de kan ha den här, ska kanske göra en koll nu när jag får lön... =P
Jag klämde mig ett par grymt snygga stövlar på Skopunkten i alla fall!!!
Hem och lockade håret på Madde... Hon blev såå fin!!! ♥ Ni ska få se!!! =)
Snyggade till mig själv också och sen bar det av till kyrkan...
Dopet gick hur bra som helst, smidigt och lättsamt... Tror nog att pappa fick sig en mindre chock där när mamma läste en bön...
Han har lovat att läsa och kunna hela bibeln utantill på mitt bröllop!!! (Han är rätt säker på att det aldrig kommer att bli av...) ;P
Sen hem till Magnus föräldrar för att avverka dopfikat, både smörgåstårta och marängtårta fick vi i oss...
När vi kom hem sen så blev det ju öl... Morfar och jag tävlade på lite där... =)
Det hela slutade som vanligt med att pappa och jag var uppe längst... Närmare halv 4 tror jag...!!! =)

Var ju inte överdrivet pigg igår...
Men vilken trevlig hemresa vi hade, trots ett fruktansvärt snöoväder...!!!
Började med ett stopp på Citygross i Kungens Kurva, där pappa konstaterade att det inte fanns många som vi där utan mest invandrare... Fyllhungern satte in och jag har kunnat äta upp hela affärn!!! Vi köpte i alla fall lite korv, både varmkorv och enrisrökt cognacskorv, och baguetter... Sen hade vi picknick i bilen... Hahaha!!! =D
Och jag undrar här, hur många som är som vi...???!!! =)

TUSEN TACK FÖR EN HELT FANTASTISK HELG!!! JAG SÄGER SOM MARCUS; DET ÄR TREVLIGT ATT TILLBRINGA TID MED SLÄKTEN!!! ♥
Nu ser jag fram emot stugan, eller vad säger du Pappa???!!! ;)

Här kommer lite bilder också...
                                                         
Gänget samlat, familjen och faddrar...  
                                    

Agnes, Madde & Magnus

   
Full i bus... =)                        


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0