Löningstisdag & pepparkakor...

Äntligen är det lön igen...
Kylskåpet gapar tomt och det ekar där inne...
ICA-Kvantum kommer få ett besök av mig efter jobbet... =)
Ingen direkt matfantasi heller... Skulle behöva ge mina gamla viktväktarkokböcker en chans ett tag... Men jag tog fram dem igår och hittade inte ett skit som såg kul ut så jag struntar i det... =(
Ska försöka kämpa på ändå...
MÅSTE börja äta bättre... Jag är snorig, IGEN!!! =(
Det är ingen bra kombination att äta dåligt och träna mycket, bara att konstatera...

Har beställt pepparkakor från en kollega också...
Han säljer åt Söderhamns Innebandyförening och det är klart att man vill hjälpa till, vet ju själv hur svårt det är med försäljning till vårt lag...
Fick leveransen idag...
Satan i gatan vad gott det är!!! Jag har längtat toklänge efter pepparkakor...
Nu blir det väl en laxeringskur som följd av överkonsumtion... Men okej då... Kanske tappar nåt hekto då också!!! ;P

Ikväll väntar en timmes box igen!!! Härligt!!! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0