Lyckat!!!

Efter 2 timmar av blod, svett och tårar på Flygstaden med våra fystränare så åt Hanna och jag kycklingkebab från Trädgårdsbaren... Rekommenderas varmt!!! =)
Efter maten kunde vi påbörja kvällens överraskningsfest för den andra Hanna som fyllt 20 år...
Och vad lyckat det blev!!! Det kan inte gå fel när vi sätter igång!!! =)
Hanna blev jätteglad och framförallt grymt förvånad, hon som trodde att det skulle bli filmkväll... ;)
Vi tog bussen till Bollnäs och Hela huset gungar... Och ATT det gungade vill jag lova!!!
Två Backar Läsk på scen och jävlar vilket drag!!! Ni kan ni killar!!! =)
Längst fram och röjde som vanligt!!! Vilket också märks på benen idag... Båda mina smalben är helt skadade!!! Blå på höger ben och värsta bulan på vänster... =(
Men det var det värt!!! =)
Vilken kväll!!! TUSEN TACK!!!

Bra och givande telefonsamtal också...
Trevligt och jag gillar det... ;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0