Måndag...

IGEN!!!
Efter en "långhelg"... Som precis som alla andra helger gått hur fort som helst... =(
Man hinner ju knappt njuta av ledigheten innan den är över...

Fredag var ju festkväll...
Riktigt rolig kväll faktiskt med god mat och dryck, trevliga människor och ett bra drag!!!
Och kul att träffa såna som man inte sett på ett tag...
Blev kanske lite tokigt där i slutet, men jag står för vartenda ord jag sa och jag tänker INTE be om ursäkt!!!
Behöver inte det känns det som, men måste säga att det var stort av dig att göra det dan efter...

Lördagen vaknade jag efter alltför få timmars sömn...
Åt lite frukost och bara längtade efter den utlovade smörgårstårtan sen...
Blev kalas lite senare på eftermiddan... =)
Efter kalaset åkte jag till Söderala och myste bara...
God mat och familjen är väl livets bästa det!!! ♥

Trött som en toka idag, har sovit skitdåligt de senaste nätterna... =(
Mår inte riktigt bra, men har bokat in mig på pump ikväll få se hur det går...
Förra veckan blev det inte nån träning alls... =(

Återgår till jobbet nu...!
Vi höres!!! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0