Nostalgitripp...


Såg ju fotbollsgalan...
Och vill säga några saker nu;
Först att Håkan Hellström INTE är bra...
JAG ÄLSKAR MARCUS ALLBÄCK!!! ♥ Alltså hans mål mot Spanien... När Puyol glider förbi mot korvkiosken... =)
Frida Östberg - skitkul att hon fick diamantbollen!!! Hon är inte heller purung längre, så... Räkna inte bort gammeln än!!! ;P
Och till sist så måste jag väl ändå gratulera Zlatan!!! STORT ATT KAMMA HEM GULDBOLLEN 3 GÅNGER!!! Han är ju duktig, inget snack om saken... Men jag gillar inte hans attityd...

I nån utav reklampauserna så zappade jag runt...
Och hittade en utav mina gamla favoritfilmer på TV4 Film... YOUNGBLOOD!!!
Efter galan knäppte jag över och såg slutet...
Shit!!! Direkt hamnade man tillbaka på högstadiet och gamla fina Bergviksskolan... =D
Onsdagarna när vi slutade tidigt och man kunde stanna kvar och titta på film... =)
Det var tider det!!!
Jag kan lätt säga att det var bästa tiden i skolan och fan om man fick göra om den...!!! ;P

Go'natt!!!


Kommentarer
Malin

Tjenixen!!!

Håller med dej! Tummen ner för Zlatan=( not like.

Men...Bergviksskolan det var grejjer det=D

Klart den bästa tiden i skolan. Till våren är det 19 år sen vi slutade!!! va fasen, 20 års jub. 2010 alltså! Knappt man kan tro det=S Tyckte det var nyss.

Kommer du ihåg: killarna luktade DT. Jogging å america sockor ( det var Tacano som gällde, jag hade 3 olika färger!!)Tygskor och båtärm på det mesta. Knalliga färger som alla kallades för neon. Alla smycken var i plast=)För min del finns oxå minnet av smaken på Right menthol och General portion!!! En å annan grogg på HB å cola slank i oxå=S

Inte mycket film blev det för min del iaf...jag gjorde Lise-Lott sällskap=)

Å visst var han väl läcker Mr.Lowe när den tiden begav sej!!!

Nostalgi hos mej nu=)

Kramizar

2008-11-20 @ 18:48:47
Ullis

Sv: Hahaha!!! Jaaa, tiden går fort när man har roligt!!! Fan, då äre ju dags för fest igen tycker ja!! 10-årsfesten va ju grym den!!! =D

Hahaaa... Tänk vad allt från den där tiden sitter kvar i minnet!!! Helt sjukt!!!

Jag gillar ju ff mr Lowe ja... Han ä ju mä i min favvoserie, Brothers & Sisters... Tittar mest för hans skull om ja ska va ärlig!!! =)

Ha d bäst!!! Kraaaamen!!!

2008-11-21 @ 10:56:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0