Onsdag = lill-Lördag...

Hör här;
Doppresenten är fixad...
Har solat, fina fisken för min psoriasis... Ska ju dessutom ha min fina klänning på lördag så det skadar inte att vara lite brun...
Har tränat... Pump med Mia!!! Åh, ett grymt pass!!!
♣ Uppvärmning utan stång, med stepbräda... Fick upp lite puls och svetten lackade...
♣ Laddade på för ben... 5+2,5 kg - utfall och benböj... Dessutom lite rygg också!!!
♣ Biceps - 5:or
♣ Triceps - 2,5+1,25 kg... Har fortfarande lite för dålig kraft i bakarmarna... Men snart så!!! ;P
♣ Bröst - 5+1,25 kg...
♣ Axlar med lösa vikter blev 2,5 kg... Hänggubben tar som fan den!!! ;P Dock fick jag tyvärr gå ner till 1,25 på min trasiga vänsteraxel... =(
♣ Mage och rygg fick så de tålde de med på slutet!!! ;)

En rätt så bra lill-Lördag tycker jag ändå...
Dock inte den bästa... ;)

... För den har förhoppningsvis inte inträffat än!!! =P

Nu är det Grey's som gäller...


1 v...??!



Kommentarer
Heléne

Godkväll.. Ja d e ju oftast att alla andra utom en själv som ser att man förändrats,en annan stirrar sej blind liksom,D syns jättemkt,ja dom bilderna funderar man verkligen om ni e helt friska ha ha ha men kul oxå :) D gick inge bra hos tandis idag.Usch hatar verkligen att gå dit,men d blev bra iaf :) en hel tand fick ja,men Sen så fick ja domen oxå,har haft en bettskena i typ 4år som ja kanske använt bara 2år nattetid.Å nu så måste ja få en special bettskena..tuggar sönder mina tänder,biter ihop så hårt att de spricker :( inge kul.så d blir väl uppåt en 3-4tusen att punga ut.d va min julklapp d :( men men sånt e livet..hellre d än att alla tänder ska trilla av liksom ha ha ha. Nej nu e det tack å gonatt..ha d bra.

2008-11-19 @ 22:44:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0