Sluuut!!!

Shit, vilken träning!!!
Jag är totalt slut nu, ingen energi alls kvar i kroppen...
Men det är väl så det ska vara efter en fysträning på 2 timmar...???!!! =)
Började med lite lugn löpning ute... Följdes upp av lite springskytte, 5 varv var... Phuuuu!!!
Sen in i hallen och körde 40-20... 11 stationer - 2 varv...
Avslutade med spel... Grisfotboll, alla på plan... Jag stod i mål, orkade inge mer...

Efter duschen så åkte jag och solade i 15 min...
Har ätit en äggmacka nu och ska slänga mig in i en ny skön dusch!!!
Ja och sen...???!!! Bara att vänta och se om det dyker upp några trevliga förslag... =P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0