Snö, snö och snö...

Jorå, vi har fått...
Det är så vitt och fint!!! Kan det inte få vara såhär nu...???!!!
Men det blåser ju så förbaskat... Det kan vi vara utan!!!

Har pumpat en timme idag...
Skönt!!! Känner hur tröttan i musklerna är här!!! =)
Tror att jag lyckades med att ha samma vikter som förra veckan, härligt!!!
Och plankan då... NÄSTAN HELA FÖRSTA VERSEN PÅ ETT BEN!!! =D
Har hela dan tänkt att jag skulle basta efter träningen... Känner mig lite småförkyld så jag tänkte koka bort alla baciller!!! Men den var inte på så det blev inget... =(
Jag får väl tända lite ljus istället då för att få upp värmen!!!
På spisen just i detta nu har jag en tomatsoppa som jag ska äta tillsammans med lite rökt skinka och fetaost...
Ska grädda en minibaguette till också!!!

Ja, sen blir det väl fleecefilten och jag i soffan...
Och det går säkerligen inte så lång tid innan jag sover... =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0