Söndagsfilmen...


Var i valet och kvalet om jag skulle välja TV3:s Into the blue eller TV4:s Ladder 49...
Har sett båda tidigare tror jag... Men jag startade med 3:ans i alla fall...
Och jag kan säga att jag blir kvar!!! =D
Fy tusan va härligt!!! Tänk, Bahamas... Klarblått vatten... Strålande sol och kritvita stränder!!! Och det gör inte direkt ont att se huvudrollsinnehavaren, Paul Walker i badbrallor hela tiden heller!!! ;P 
GE MIG!!!
Ja, ja... Jessica Alba är inte dum hon heller...! =)
Måste bara åka till Karibien nån gång... Jag ska spara pengar så jag kan vara borta i minst 3 veckor!!!

Bilen blev såå fin och fräsch invändigt!!! Synd bara att det var för kallt att tvätta den... =(
Vinterdäcken är på i alla fall!!! Det känns tryggt!!! Nu är det bara att åka!!! ;)

Tränade fotboll också... 2 timmars pass idag... Rätt kul faktiskt!!!
Började med lite tester, spänst och styrka... Kan ju bara bli bättre!!! ;)
Snodde ihop lite gott käk när jag kom hem, det blev tomatpasta med baconsås... Yummie!!!

Nu är reklampausen slut, jag måste kila!!!

"Sköt om dig, så hörs vi!!!" Undrar när...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0