Torsdag...

Vaknade till en sväng inatt...
Tyckte det såg ut som att det snöade när jag tittade ut... Det är ju liksom ett speciellt sken på himlen då...
Och imorse när jag steg upp så hade det faktiskt kommit lite!!! =)
Tycker det är härligt!!! Mera, mera så kanske vi får en vit jul en gång!!!

Har varit och kört ett Core-pass på 30 minuter...
Nu väntar jag på att få åka till fotbollsträning... 1,5 timmes sån idag också blir ett bra avslut på den här träningsveckan... =)
Imorron blir det ju inget... För då åker vi ju direkt efter jobbet... Ska vara om det kanske blir en löprunda på lördag före kyrkan då... =) Men det får vi se...

Hade tänkt tvättat lite också ikväll, men det var upptaget... =(
Klarar mig förhoppningsvis ändå...

På återhörande!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0