Trööött!!!

Det är bara förnamnet!!!
Känns som jag är närmare döden än 100... =)
Träningen var faktiskt skitkul, jag som var så himla osugen innan jag åkte...
Vette fan om jag kommit iväg ens om jag inte skulle hämtat Madde!!! =)
Nu känns det ändå bra att ha gjort den... Men jag är helt slut i kroppen!!!
Måste få i mig ny energi nu och sen sooova!!!
Ett litet tag till måste jag vara uppe för jag har tvätt i maskinen som måste gå klart, in med den i torkskåpet och sen får den hänga över natten!!!

Imorron ska jag försöka få en plats på funktionell pump efter jobbet...
Jag behöver bättra på min teknik lite så kanske jag kan gå upp på vikterna på triceps och axlar också...!!! ;P
Det var fullbokat idag, men förhoppningsvis så blir det nåt återbud under morrondan!!!
Efter träningen blir det bastu i alla fall, jag ska se till att den är varm innan!!! =)

När jag kommer hem sen så blir det mera tvätt...
Städning...
Gardinbyte och fram med adventsgrejer!!!
Nån god mat och lite ljuständning... Åh, vad mysigt det ska bli!!! =)

Ska avsluta min fil & müsli nu och sen leta mig nåt mera att äta... Det här räcker INTE känner jag!!! =)
Go'natt!!!

Tror visst det var lite bråttom imorse... Hihih!!! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0