Trött och nöjd...

Hemma igen efter fotbollsträningen...
Gick bra!!! 1,5 timme i bra tempo... =)
Känner mig nöjd efter en grymt bra träningsvecka!!!
Har ätit lite yoghurt med flingor nu och hinkat en massa vatten!!! Är otroligt törstig hela tiden...

Nu skulle jag behöva packa lite...
Men jag vet inte om jag orkar nu...
Skulle vara grymt skönt att ha det gjort imorron bitti, för då är jag klar att åka direkt efter jobbet...
Ska försöka ta mig i kragen!!! =)

Känner mig inte helt på topp...
Nåt som saknas liksom... =(
Jag kan inte hjälpa det!!!
Det blir förhoppningsvis bättre efter helgen!!! Lite mys med Agnes gör nog susen det!!! ♥

Och du, Sonja!!!
Du säger så många bra saker!!!
Jag skulle inte kunna säga dem bättre själv!!! ;P

Du får inte knacka på min dörr
om du inte är beredd och komma in


Och du får inte ha mig som en dröm
när jag vill va' din verklighet

Och du får inte andas på min panna
inte få mig falla mer
om du inte sen kan stå för
all den oreda du ger

Du får inte röra vid mitt hjärta
som om allt var uppenbart
när jag önskar inget hellre,
Än att du gör allt emot mig snart...

Så sant som det är sagt!!!
Jäkla bra låt det där!!! =)



Kommentarer
Anonym

Hej vännen! De va ett tag sedan, hur e de? Ville bara tala om att den där texten på låten e galet sann....Har kopierat den och lagt den på fejan =).

Tänker på dig! Kram kram cyber vän!

2008-11-24 @ 20:18:44
Tess

De va ja som skrev utan namn.... =)

2008-11-24 @ 20:19:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0