Utmanad...

Jag har blivit utmanad av Lise-Lott

* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1) Jag gillar som fan att träna... 
2) ... har spelat fotboll i 17 år (tror jag att det är)
3) ... undrar varför jag inte kört Bodypump förr, min absoluta träningsfavorit!!!
4) Jag är sjukt morrontrött
5) Jag älskar fredagkvällar med god mat och soffan
6) Jag är fullkomligt galen i snygga killar!!! ;P
7) Jag är den som oftast blir mest packad på fest... =)
 
Jag utmanar:
Emelie
Hanna
Millan
Louice
Och ni andra som känner er manade... =)
Besöksrekord igår... TREVLIT!!! =D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0