Wooow!!!

Vilken kick ett boxpass ger!!! =D
När jag gick dit var jag trött, lite småsur och halvless...
Och efter en timmes avreagerande med lite olika slag, kombinationer och kickar så känns det mycket, mycket bättre!!!
Som en ny människa helt enkelt!!! =)
Alla aggressioner (inte så många egentligen) är som bortblåsta, jag är pigg och på bra humör!!!
Tack Rosa för att du orkar hålla emot och peppa!!! Bra jobbat du också!!! =)
JAG REKOMMENDERAR ER ATT TESTA OM NI INTE REDAN GJORT DET!!!


Sitter här nu med en tallrik mannagrynsgröt med kanel & socker (MAMMA, sylten är slut!!! ;P)
Testar om gröt kan va nåt efter träning... Fil & flingor känns faktiskt för lite, jag vet men vad gör man då...???

Hursomhelst så var det grymt skönt att träna ikväll...
Känner hur träningsvärken redan kommer smygande bak i ryggen... SKÖÖNT!!! =)
Svek löptestet på fotbollsträningen ikväll också... Gör lite ont, men jag tycker ju boxningen är såå kul!!! Vet ju att jag kommer få göra mitt test ändå, så fort jag visar mig i Mohed...!!! ;)
Jag kommer sitta på hårdbevakning på Mias pass hela dan imorron... Vill ha en plats jag också!!! Får jag ingen så kommer jag stå i receptionen kl 19:00 imorron kväll och jäklar om jag inte blir insläppt!!! ;)
Ska nog föreslå för dem någon form av bevakning, om man är intresserad av ett pass som är fullt så kan man väl få ett mail eller nåt om det blir en plats ledig...
Låter väl som en bra idé, eller...???!!!

Nu ska jag med gott samvete lägga mig i soffan, titta lite på det som är kvar av Desperate Housewifes och bara vänta på min alldeles egna favvo; brothers & sisters... =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0