2 dagar kvar...

Sen så...!!! ;P
Är det helg!!!
Det blir bilen, ca 10 mil norrut...
B     A     N     D     Y    !   !   !    E x T e  W o r l d  C u p  i  L j u s d a l !!!  ;)
Och i år mina vänner, ja... Då blir det bandy!!! Förra året såg jag ju inte en minut... Det närmsta bandy jag var då, var när jag mötte upp en förtvivlad kille efter nattmatchen...
Men nu blir det i alla fall!!! Och det är jag som kör!!! En nykter helg till alltså!!! BRA JOBBAT AV MIG!!! =)
Det ska bli riktigt intressant!!! Och kul!!! Jag är spänd av förväntan!!!

Har tränat ikväll igen...
PUMP med Mia!!!
Puuuuhhh!!! Hon är verkligen stenhård!!! Och idag var hon galnare än vanligt!!! ;P
Men hon är såå jävla bra!!! Hon pushar och vi svettas och det svider i varenda liten muskel!!!
HÄRLIGT!!!

Dagens mat;
Frukost - det gamla vanliga; Fil med banan & müsli, 2 hårdmackor m mjukost, 1 kopp kaffe
Lunch - Fullkornspasta m korvstroganoff, ½ gul paprika, 1 morot
Mellis - 2 clementiner, 1 kopp kaffe och ja... Jag har syndat med kakor idag... =S
Före träning - Fil m müsli, 1 fullkornsfralla m Lätt & Lagom och rökt skinka
Efter träning - 2 stekta ägg , 1 glas mjölk
Och vatten som vanligt...

Mc Dreamy lever!!! SKÖÖNT!!! =)

Vill också säga TACK, ANNSO!!! ;)

Och förresten...
Jag tror att jag gör som jag tänkt från början...
Men jag måste morska upp mig lite till...
Emelie!!! Skulle jag inte kunna få lite mod från dig...?! ;)


Kommentarer
Emelie

Det är klaart! Det där ska vi fixa på fredag :)

2008-10-22 @ 23:12:44
Elin

Bandy i morgon Ullis :) Fyfan vad kul. Kraam

2008-10-23 @ 11:30:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0