Are you serious? What goes on in your head? I'm just curious...!!!

Jag får bara inte nog av låten!!! =)
Och texten passar så jäkla bra in på livet också... ;)
"I don't get it, I really don't get it... I try to walk away but my feet wont let me...!!!"
Lite så som det är med mig ju...

Har varit på träning ikväll igen...
Ett boxpass!!! Jäklar vad det är kul!!!
Hoppas det visar resultat fort, det känns som att det skulle kunna göra det i alla fall... Eller så inbillar man sig bara för att man får träningsvärk stup i kvarten... =)
Det stora målet är Vemdalen 2008/2009...
Vill ju också ha en sån där platt mage till bastubad och grejer...!!! ;P
Gick till träningen också så vi kan lägga till promis på 2x10 minuter, inte mycket men ändå...

Dagens mat;
Frukost - Lättfil m banan och havrekuddar, 1 kopp kaffe, 1 hårdmacka m mjukost (det här kan ni nu... Eller hur, Hanna?!)
Lunch - Tomatsoppa m pasta, 3 hårdmackor m mjukost (jag var lite hungrig ju...)
Mellis - 2 clementiner, 1 kopp kaffe
Middag - 2 rostade mackor m Lätt & Lagom, 2 glas juice (noo good att träna på juice, borde ha lärt mig det...) Ska ta lite soppa nu också efter träningen...
Och en hel del vatten har det också blivit!!!

Känns som en rätt bra dag faktiskt...

Nu längtar jag till soffan och Brothers & Sisters, men det börjar inte förrän 22:25 på Femman...



Kommentarer
hanna

men ullis va fan jag glömde att det stora målet är vemdalen, jag som tänkte på stranden! nä nu jävlar blir det nya tag. nu ska jag försöka skita i alla å koncentrera mig på mig själv! (Å DET KOMMER GÅ SKIT BRA? EH NÄ) men men=P

å bara så du vet så gillar jag att läsa om din mat;)

2008-10-14 @ 22:10:18
Ullis

Sv: D va Emelie som påminde mig om Vemdalen ida åxå... Just när d va som jobbigast så gav hon mig d, å jävlar va lätt d blev... ;)

Jo, d ä just d... Att man måste koncentrera sig på sig själv å skita i andra!!! D här kommer bli sååå jävla bra!!! Ja lovar!!!

Hälit!!! Ska försöka variera maten mera så kanske d blir lite roligare...

2008-10-14 @ 22:25:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0