Bra jobbat!!!

Beröm till mig själv där!!!
Har ÄNTLIGEN gjort en ordentlig städning!!!
Så nu kan jag ta emot besökare utan att behöva skämmas...!!! ;)
Åh, va det känns skönt nu!!!
Jag kommer sova gott inatt...
Har fixat käk också, kycklingsallad med bulgur... Såå gott!!! Blir en matlåda imorron med!!!
Det blev ingen träning idag heller, jag väntar tills imorron... Om det finns en plats över på pumpen så bokar jag, för det känns bättre i halsen idag än igår och förhoppningsvis ännu bättre imorron!!!
Nu tar jag igen mig i soffan lite framför Rosa Bandet-galan...
Jag blev så berörd av berättelserna som de visar så jag har skänkt 200 kronor till cancerforskningen...
GÖR DET DU OCKSÅ!!!

Efter galan så blir det Brothers & Sisters...
Favorit!!! =)
Hoppas bara att jag är lika pigg imorronbitti som jag varit nu måndag och tisdag, har vaknat före klockan faktiskt...
Vintertiden var bra för mig tror ja, trots att det var lite förvirrat i söndags... ;P

Pappa och Nellie var in på jobbet på förmiddan idag...
Man kan säga att han gjorde min dag... ♥
"Åh, va fin du är idag" sa han...
TACK SÅ MYCKET, det behövde jag!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0