Cypern...

Är helt fantastiskt underbart!!!
Om ni inte varit där redan så vill jag varmt rekommendera den ön!!!
En vecka av sol, värme och salta bad!!!
Lata dagar med öl och gott!!! Vilket också satt sina spår runt midjan... =( Men är det semester så är det!!!
Träningen kan vi ta tag i nu när jag här hemma tillbaka!!!
Det är riktigt otäckt vad tiden går fort!!! Tjopp så har en vecka gått och vi är hemma igen...

Trodde inte riktigt att jag skulle komma iväg på nån semester för det körde ihop sig rejält på jobbet på torsdagen ju och jag vet fortfarande inte om det har löst sig... Det visar sig imorron...
Fredag vid lunchtid styrde vi kosan mot Arlanda, två timmar senare stod bilen parkerad och vi väntade på transferbussen in mot terminalen...
Vi fick checka in direkt och fick äntligen bege oss mot en bar för att få den obligatoriska start-på-semesterölen!!! Och mina vänner denna gång var det en STOR öl, 70cl tror jag bestämt!!! =P
Väl ombord på planet så fick vi sitta allra längst fram... RAD 1!!! =D
Vi visste ju inte var vi skulle bo, men hoppades ju på Ayia Napa... Singeltjejer i våra bästa år som vi är... ;P
Men när vi kom fram till Fritidsresors personal på flygplatsen i Larnaca mitt i natten så säger tjejen såhär; ni ska bo på vårt familjehotell Althea Beach i Fig Tree Bay... NEEJ!!! skrek vi i munnen på varann... Får man byta?! Svaret blev inte ikväll imorron i så fall...
Besvikna som få satte vi oss i längst bak i bussen som skulle ta oss till hotellet och surade... Vi fick bara se Ayia Napa susa förbi genom bussfönstret... ='(
När vi väl checkat in på hotellet och öppnade dörren till vår lägenhet så kom vi på andra tankar... Vi förstod varför Fritidsresortjejen tittade så konstigt på oss när vi skrek att vi ville byta hotell för den var tokfräsch!!! Och det är bästa hotellet i deras utbud!!!
Efter att ha tagit en morronpromenad på lördagen så bestämde vi oss för att stanna!!!

Första tre dagarna var vädret lite växlande... Visst var det sol, men mycket moln och även nån regnskur... Men resterande tiden har vi haft kanonväder!!! Helt UNDERBART!!!
Vi har haft en toppenvecka med massor av sol, bad, öl, god mat, promenader till stranden, välbehövlig vila och en hel del diskussioner och glada skratt!!!
Vi gjorde ett tappert försök till att vara vakna längre än till 22:00 genom att sista kvällen ta bussen till Ayia Napa för att äta gott och förlusta oss lite... Vi åt grymt gott!!! Vi tog en drink på Grabbarna Grus!!! Men vi satt på sista bussen 23:10 på väg hem tillbaka till hotellet!!!
TUSEN TACK EVA FÖR EN UNDERBAR SEMESTER!!!

Vi kom hem halv 6 igår morse... Och efter några timmars sömn så var planerandet igång inför kvällens övningar... Och JA, DET BLEV FEST!!! ;P
Grymt kul att ses igen tjejer!!! TYCKER OM ER SOM FAN!!! ♥
Emeliegumman har kommit hem från Mallis också!!! Brun och fin som tusan!!! Har saknat dig kompis!!!
Det blev en toklyckad kväll med ölspel och Singstar!!! Kvällens höjdpunkt var regeln då vi bara fick prata engelska... Eller nej förresten... Det var nog när vi kom på att starta gruppen på Facebook...!!! Hahaha!!! Endel fick ju ihop en hacka redan igårkväll... ;P
Vilka tokar vi är, om nån som inte känner oss skulle vara med så skulle de med all sannolikhet tro att vi är galna!!! Det bjuder vi på i såna fall!!! =D
Krogen var faktiskt också lyckad!!! Mycket folk och roligt folk!!! Trevligt att träffa gamla bekanta!!!

Idag har det inte blivit så jättemycket gjort... Packat upp resväskan och tvättat lite i alla fall...
Bakispizza på Faxenova också med Hannorna, Emelie och Nicklas... Alltid lika trevligt med vår söndagsmat!!!
Nu blir det en ny vecka med hårda tag!!! En veckas öldrickande har satt sina spår runt midjan... Jag har tagit en varningsbild på mig som skall förstoras och sättas upp på kylskåpet!!! FÖR NU JÄKLAR!!! Har bokat in mig på två pumppass och ett boxpass, torsdag kan det bli spinning med lite tur!!! Kul!!!
Ska förbereda lite mat inför veckan nu, men på återhörande!!!

Blev verkligen chockad över det jag hörde igår!!!
Lilla, lilla vännen... Hur mår DU egentligen???!!!
Tänk om jag fick hjälpa DIG!!!
TYCKER JU OM DIG!!!

         





Kommentarer
Emelie

Ullis, jag skrattar ihjäl mej! Vi är ju fan inte klook i huvet! :P Men varför ska man vara det..? :)

2008-10-05 @ 19:50:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0