Dagen efter...

Men vilken skiva det blev!!! =)
Eller vad säger ni tjejer???!!!
Såå jäkla kul!!! Lätt den roligaste avslutningsfesten jag varit på och då har jag ju varit på ett gäng... ;P
Och god mat!!! TACOS iår!!! LIKE IT ALOT!!! =)
Massor av dans och god dricka!!!
Undrar just hur tränarn mår idag...???!!! ;) Hahaha!!!

Det blev lite stressigt igår...
Slutade jobbet strax före 15, ner på stan för att hitta nåt att ha på mig...
Randiga Rutan och Marie, vad gjorde jag utan er???!!! =) Fattar inte varför jag ens går nån annanstans än dit...
Hittade en lila klänning/tunika... Läcker faktiskt!!!
Tyckte jag var snygg när jag åkte igår, men när jag har sett bilderna idag så undrar jag det... =(
Hur jag ser ut!!! Nu måste verkligen fettet bort!!! Vill ha resultat fort, gärna på en gång!!!

Har nyss ätit frukost bestående av en skinkomelett... Salt och gott!!! Känns som att jag behöver salt idag!!! =)
Funderar hur jag ska göra ikväll... Fotboll eller inte på O'Learys...?! Just nu känns det grymt jobbigt att börja om... Men jag vet att framåt eftermiddan så börjar det suga i öltarmen... Och tänk om jag skulle missa nåt ute då?! :P
Ska i alla fall åka till Söderala nu och mysa lite med Agnes!!! ♥ Gofisan!!! De var in en sväng på jobbet igår efter lunch, hon och Madde... Och jag måste vara världens tråkigaste moster, för hon somnade på mig och det är inte första gången!!! =)
Det kanske blir en promenad dit förresten, det vore ju inte dumt och vädret tillåter faktiskt... Det får bli så!!!
Måste på Boa först bara, utifall...!!! =D

Till Malin;
Kul att du läser och skitkul att du kommenterar!!! =)
Tack för peppen!!!
Det var inte HAN som var in på jobbet... Det var en annan stramis... ;)
Och det känns som att jag lagt HAN på hyllan faktiskt, ingen idé att gå och hoppas på att det ska hända nåt för det kommer det inte att göra... Men jag vet att det kommer komma upp mycket känslor om jag skulle träffa på HAN, men det brottas vi med då i så fall!!! =)


Kommentarer
Emelie

Ullis, min tarm kommer alrdig börja suga idag! Blää. Men jag tycker vi kör ändå, va fan det är ju lördag och fotboll dessutom! :)

2008-10-11 @ 12:59:01
Malin

Du kan ju alltid få brottas med mej vet du!!!

HA,ha!!!

Kör på O´Larys...jag sitter med barn + en bonus! Ta en åt mej å!!! Öl, vin, GT eller vad du vill!

KRAM

2008-10-11 @ 17:14:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0