Dagens Ullis...

Jaha, vad har hänt idag då?
Ja, inget annat än det gamla vanliga...
Vaknade imorse trött som jag vet inte vad, trots att jag sovit som en stock i 9 timmar...
Men, det är inget ovanligt när det är tisdag... Det är fan veckans absolut värsta dag!!!
Har jobbat...
Handlade mat efter jobbet...
Fixade mat, gjorde matlåda, tog en macka och stack på träning... Har grymt svårt för att äta före träning...
Körde som tusan på boxen i alla fall!!! Hoppas du överlevde, Elin!!! =)
Det var Jessica som körde passet idag och det var grymt!!!
Kändes gött i kroppen i finalen, full i mjölksyra men det gillar jag!!! =P
Känner att träningsvärken kommer smygande på mig... Ryggen är värst!!!
Nu sitter jag här med en tallrik fil och väntar på Brothers & Sisters klockan 22:25, sen är det go'natt i alla fall!!!

Dagens mat;
Frukost - Lättfil m banan & crunchy müsli, 1 kopp kaffe
Lunch - Potatisgratäng m köttfärstäcke, ½ gul paprika, 1 morot
Mellis - 1 äpple, 1 kopp kaffe
Före träning - 1 fullkornsfralla m mjukost & rökt skinka
Efter träning - Lättfil m den där supergoda müslin som jag tjatar om hela tiden... =)
Och massvis med vatten förstås!!!

Haha!!! Fick ett sånt härligt klipp från Madde idag, på Agnes!!! ♥ Hon är ju bara för härlig!!!
Längtar efter er som fan nu!!! Ska bli så mysigt när ni kommer hem så jag får rå om er själv lite där ett tag...!!! =)

Ska jag eller ska jag inte...???!!!
HJÄLP!!!!! =S


Kommentarer
Emelie

Dricka alkohol? :P Alla behöver sin

_ :)

2008-10-21 @ 22:40:08
Emelie

Det var meningen att det skulle vara tio understreck = tandborste :P

2008-10-22 @ 09:30:22
Elin

Haha jaa det gjorde jag :) Men det var nära på slutet fyfan vad jobbigt det var ;P Jag känner i magen idag jag! Ny tag idag. Kraam på dig

2008-10-22 @ 10:13:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0