Förlåt!!!

Verkar ha drabbats av nån form av höstdepression...
Måste vara snoret som gör det...
Ska skärpa mig Ingela, jag lovar!!! ;)

Hahahaa!!! Elin, vilken gojänta!!!
Tussen, var fick hon det ifrån jag bara undrar...?! =D
Stämmer ju rätt bra in nu med mitt hår åt alla håll, men när jag träffade henne så var det ju inte så...
Förresten, ni vet väl att Tussen är världens starkaste kvinna...?! ;P
Och om jag får fortsätta med min träning så kan jag kanske helt  leva upp till mitt nya smeknamn...!!! =)


Kommentarer
Malin

Hon är väl sin mammas dotter kan jag tänka mej:D

Hon gillade ju dej!!!:)Tyckte du var jätte fin i din klänning:)

Föresten fick I.P oxå ett nytt namn:Dorabella!!!

Tyckte att Ingela kunde heta så eftersom mamman kallas för Maran!!! En guldlock å en,ja du vet...



Vi ska ju ut på kryssning med småkottarna vet du!!!

Ett tag trodde vi att det var singelkryss på gång, men inte. Snacka om att komprimera 3.an & 5:an Ensammma mammor söker...på Färjan!!!:D

Det tyckte vi var lite(mycke)humor!



Skickar Dej en jätte kram! Maran

2008-10-28 @ 09:25:21
Ullis

Sv: Jaaa du, ja kan inte gö annat än å hålla mä!!! Hon ä lik sin mor!!! =)

Dorabella... Hahahaa!!! Man kanske ska vända sig te henne mä sina önskningar... ;P

Hörde att ni skulle på kryssning!!! Kul!!! Skulle ju varit lyckat om d vore singelkryss du!!! Hehe!!

Ha så jättekul!!! Å gör inget som inte ja skulle gjort... ;P

Kraaamen!!!

2008-10-28 @ 10:09:21
Emelie

Ullis, hängde inte med på det där men jag vet en annan som använder namnet Tussen :P På mej.. Tror det börjar hända saker där ska du vet! Livrädd men lycklig samtidigt! <3

2008-10-28 @ 15:15:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0