Fredagkväll...

Fy tusan vad skönt det är!!! Det är helt klart bästa tiden på hela veckan!!!
Hemma, nyktert och hela helgen framför sig...
Tvättar fortfarande och har städat det som var kvar...
Åkte och tränade direkt efter jobbet - funktionell pump som var grymt kul!!!
Har lagat mat och ätit...
Tittar på tv nu och har tänt ljus...
Såå skönt!!! Det behövs verkligen emellanåt!!!

Dagens mat;
Frukost - Lättfil m banan och crunchy müsli, 2 hårdmackor m mjukost, 1 kopp kaffe
Lunch - Blodpudding m lingonsylt & keso
Mellis - andra halvan av vindruvsasken, 1 kopp kaffe och en bulle för det är faktiskt fredag! =)
Middag - Potatisgratäng m köttfärstäcke och sallad
Naturligvis en hel del vatten också...

Här ser du Emelie att jag äter!!! ;P

Nu blir det soffan och tv ett tag till sen ska jag sova!!!
Imorron sticker jag till Sälen!!! =P


Kommentarer
Emelie

Ja bra min vän :) Ha en trevlig dag i Sälen. Jag är med nyfiken på vem Malin är :P Kraam bästaste

2008-10-18 @ 11:01:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0