Have nice day!!!

Vädret till trots...
Alltså jag gillar snö, men inte just nu... Har lite att stå i och inga vinterdäck än... =S
Tjejkvällen igår var super!!! Mysigt med trevligt sällskap och lite fika där på slutet!!! =)
Stina var super, supersnygg!!! Såå himla tufft att våga visa underkläder, förstår att det var nervöst men det sågs inte ett spår av nån nervositet... Grymt proffsig, såg inte ut som hon gjort annat i sitt liv!!! Håller både tummar och tår för att hon får göra det hon drömt om!!!
DU VAR GRYM!!! ;) ♥
Gjorde några varv i butikerna också, men jag hittade inget av värde tyvärr... =(
Men i alla fall en ny foundation på Harmoni... Och NI är underbara tjejer!!! ♥
Dock märktes det att Halloween är på gång, för det var mycket spöken i farten...!!! Det är inte utan att man blir illamående...
Sen DU då... Vad ska jag säga??!! Hoppas DINA bilder blev bra!!! Jag såg... Det verkar ha löst sig för er, bra det i alla fall!!! ;)
Sen hem för att träffa Madde, Magnus och lilla goa Agnes!!! Saknar er som fan!!! All min kärlek till er!!! Och självklart mamma och pappa också!!! ♥

Festligheter på gång ikväll...
Är inte överdrivet sugen på det... Jag är ju inte mycket för styrdans...
Men det var trevligt förra gången, med mycket trevligt folk så varför skulle det inte bli bra den här gången...???!!! ;)
Ska inte dricka så jäkla mycket i alla fall, vore trevligt att minnas en hel kväll också... =S

Fick ett sms imorse när jag vaknade som gjorde mig glad!!! TACK SÅ MYCKET!!! =)
Precis som jag svarade dig så kommer jag att ta fasta på det du skrev!!!

Har en stilla fundering på att skriva några väl valda ord åt ett annat håll...
Men det kanske är bäst att låta bli...???!!!

If there's one thing I hang onto,
that get's me through the night...
I ain't gonna do what I don't want to,
I'm gonna live my life!!!
Shining like a diamond, rolling with the dice...
Standing on the ledge, I show the wind how to fly...
When the world gets into my face..
I SAY; HAVE A NICE DAY!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0