Hej å hå!!!

Två pass rakt efter varann idag!!! =P
Åkte direkt till Active efter jobbet...
Först 30 minuter core... Riktigt bra träning och jävlar va jobbigt!!! Vore väl fan om jag inte skulle lyckas skrapa fram åtminstone EN magruta till jul om jag fortsätter såhär!!! ;)
Direkt efter det passet drog jag till med 40 minuter spinning!!! Åh, kära värld!!! Shit, va det tog!!! Svetten fullkomligt sprutade om mig!!! LÄCKERT!!! Men jag hade dålig teknik... =( Jag lovar att jag ska upp på hästen igen och köra så fort tillfälle finns!!! Skitbra träning och framförallt fettbrännande, det är ju liksom det jag är ute efter!!! =)
Imorron blir det vilodag, en välförtjänt sådan också tycker jag... Har ju kört 4 dagar i sträck nu!!!
Vi har fotbollsavslutning och jag ska vara i Mohed redan vid 17-tiden, så jag får väl röra på fläsket nån annan dag i helgen istället!!!

Madde & Agnes kommer hem imorron också!!! MYSIGT!!! ♥

Hade finfrämmande som hastigast på jobbet idag också!!! ;P
Lite stram dock, undrar varför för jag har då fan inte gjort nåt...

Min miniplattång hade kommit också, låg så fint i brevlådan när jag kom hem!!! =)
Så nu ska jag se till att bli snyggast imorron, sorry ni andra...!!! ;P

Nu till dagens mat;
Frukost - Lättfil m havrekuddar, 2 hårdmackor m mjukost, 1 kopp kaffe
Lunch - Kycklingfilé m ris & kidneybönor
Mellis - 1 kopp kaffe (glömde frukten så jag syndade med 2 kakor... Generad)
Middag - 1 avocado m rökt skinka & keso m lök, 1 rostad macka m Lätt & Lagom
Och massor av vatten förstås... Tappade bra nog med vätska under spinningpasset!!!

Är rätt trött nu så jag ska faktiskt ta och krypa ner redan...
Go'natt!!!

So pick me up
Take me out
Turn it on
Pick me up
Are YOU ever gonna do that...???!!!


Kommentarer
Emelie

Grymt bra jobbat i veckan!! Åh du blev ju såå snygg i frillan så tror dej, du kommer vara läckrast, men då vill jag vara andra läckrast :P

2008-10-10 @ 10:20:30
Malin

Nu kryper jag till korset...

Fan, ja roar mej med att smygläsa din blogg, å nu måste ja bara få säja att du är så himla duktig med din träning!!!

Antar att det var en HAN som var det "fina främmandet", hur fin är man om man är stram???

Va fasen, du kan så mycket mer!!! Du är ju en toppen tjej, låt ingen hunsa dej!



Parta på ikväll Kram Malin

2008-10-10 @ 15:50:26
Heléne

Hej hej hoppas du hade det kul igår, och att du va läckrast :) själv ska ja på dop idag :) det e mina fester nu förtiden ha ha ha. Va snygg du blev i håret förresten!. Nej nu måste ja packa inför babysim :) ha d gott

2008-10-11 @ 09:16:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0