Ja, jädrar i min lilla låda!!!

Sicket pass!!! Puuuuuuhhhh!!!! FY FAN VA BRA JOBBAT IDAG IGEN BRUDAR!!!
Box ikväll ju... Och jag måste säga att det var rätt långt ifrån de andra boxpassen jag varit på förr!!! STENHÅRT!!! =P
Jäklar vad det är läckert att pressa kroppen till max!!! Mera sånt!!!
Träningsvärken från igår, kommer vara än värre imorron!!! Dessutom med ett påslag från dagens övningar!!!
Shit, så är det ett nytt stentufft pump-pass med Mia på schemat imorronkväll... Wohoooo, vilken vecka!!! =D

Håret blev bra!!!
Kort som fan!!! Jag är lite ovan nu, men jag fick många komplimanger (TACK FÖR DEM) från mina vänner ♥ så det känns bra!!!
Färgen blev skitbra!!!
Först gjorde vi bara ljusa slingor, men jag blev inte riktigt nöjd för vi klippte ju bort allt solblekt hår innan så jag var rätt mörk... Men det fixade Ullis!!! Hon hade i askblond färg ovanpå alltihop och då blev det grymt bra!!!
TACK SÅ MYCKET, ULLIS!!! =)
Nu blir förmodligen nästa investering en supersmal plattis, för det går ju inte att vara utan platt eller vad säger du frissan?! ;) Hahah!!!
Eftersökningar skall påbörjas direkt imorron!!!
Ska bli kul att se hur jag ska lyckas fixa frippen själv innan jobbet imorron... =P
Köpte i alla fall ett wax som kommer hjälpa mig en bra bit på vägen!!!

Tog rätt på en hel hög disk efter träningen och nu skall jag kasta mig i soffan för att se säsongspremiären av min absoluta favoritserie; Brothers & Sisters!!!
Sen blir det kväller!!!

Nu till dagens mat då;
Frukost - Lättfil m banan & havrekuddar, 2 hårdmackor m mjukost & rökt skinka, 1 kopp kaffe
Lunch - pasta m skinksås & tomat
Mellis - 2 clementiner
Middag - Omelett m lök & ett STORT glas mjölk
Och idag har jag druckit 2,5 liter vatten...
Har skärp till mig något, eller hur...?! Ler


Kommentarer
Heléne

..ja d nöjd,men ska nog klippa en bit till. Du vet när man kommer hem å fixar själv känner man det :) kort e d kan ja lova..ovant men så skönt! Ja fullt upp jämt e det här hemma kan ja lova,å iaf nu när Livia strax hunnit bli 7mån! shit va tiden går! Japp en super härlig promenad blev d,hela 45min :) skönt! Har även tränat på min nya pilatesboll ikväll riktigt bra gjort av mej :) magen å stor röven SKA bara bort nu! Tänkte köra på nu till klassfesten ;) man måste ju visa att man e fit efter 10år ha ha ha visst! :) förresten så här vi mini plattänger på salongen...om d va d du menade :) nej nu e d faktiskt kväller Gonatt

2008-10-07 @ 23:38:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0