LÄCKERT!!!

Söndag kväll igen då... =(
Lite sliten, men det är det helt klart värt!!!
Jisses vilken skiva det blev igår!!! =)
STORT TACK till mina härliga vänner!!! ♥
Och vilken efterfest...!!!
Jädrar va mysigt!!! ;P
Jag trevlas ihjäl!!!
TACK FÖR DET OCKSÅ!!!
Jag gör MER ÄN GÄRNA om det!!! =P
Hoppas verkligen inte det var sista gången...

Fotbollsträningen igår var riktigt rolig i alla fall!!!
Hoppade över den idag, för om jag ska vara riktigt ärlig så har jag inte varit överdrivet pigg...
Nyss hemkommen efter en bakispizza med Hanna och Nicklas, gött!!!

Veckans träning då?
Skrapade ihop totalt 6,5 timme varav 2 tim pump, 1 tim box, 1 tim löpning, 2 tim fotboll och 30 min core...
Bra jobbat va?! =)
Ny vecka imorron och mera träningar...
Soffan nu!!!

Vill ha!!!
Ge mig!!! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0