Lördagförmiddag...

Åh, va skönt det är att vakna efter en nykter fredagkväll!!! =)
Var ju till Ljusdal igår på bandy... En mycket trevlig tillställning, med trevliga människor!!!
Men jag måste ändå säga att det var amatörernas afton för oss...
Bara bandykläder och INGA gå-på-krogen-kläder, jag som vet hur det är på krogen i Ljusdal just denna helg...!!!
Måste bli bättre till nästa gång!!!
Skitdålig match som vi såg också... Broberg måste också bli bättre till nästa gång!!! =)
Och jag själv fegade ur som vanligt... Vågade inte höra av mig... Det skulle ha känts bra konstigt, jag borde ha stämt av tidigare i veckan i så fall för att kolla läget...
Saknar DIG så förbannat!!! Många tankar som snurrar runt i huvudet ska DU veta, fast jag egentligen inte vill... Många frågor och funderingar som jag verkligen hoppas få svar på!!! SNART!!! ♥
Fick i ett annat sammanhang också bevis för att jag har rätt i mina funderingar över min ihopskruvning... Kära värld!!! Jag fattar inte!!! Varför bryr jag mig överhuvudtaget om såna människor...???!!! Vad är det för fel på mig???!!! =S
SKÄRPNING NU!!!

Ska ta och packa min träningsväska nu för att åka till säsongens första fotbollsträning...
Tro mig, jag är INTE särskilt sugen på det ska jag erkänna, men jag säger som Hanna; "Om inte annat så för kroppsfigurens skull..." Så sant, så sant!!!
Måste ju känna efter hur det känns i alla fall...
Tycker jag inte att det är kul så får fotbollen ligga på is till efter jul/nyår sen... =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0