Måndagkväll igen...

Ligger i soffan och har kollat in färjan...
Rätt kul att se faktiskt!!!
Favoritreklamen gick för ett tag sen också... Kavli Räkost... Den är ju bara för härlig!!! =D

Har tränat pump ikväll... Var lite tuffare faktiskt med vikterna också... Snart så kör jag 5or på allt!!! ;P
Efteråt körde jag 20 minuter på löpbandet i skapligt tempo... Det ryktades ju om på mötet igår att ett löptest är nära förestående så jag gjorde ett smygtest... ;)
Det ser ut och känns bra tycker jag... Ungefär samma tid som förra hösten och det får jag vara nöjd med efter världens mest utdragna förkylning!!! Under 6min/km!!! =)
Vi får se vad det blir för träning imorron, fullt på boxen tyvärr... =(
Om jag inte får tag i nån restplats så lutar det åt 1 timmes löpning istället... Inte dumt det heller!!!
ELIN & EMELIE!!! TACK FÖR PEPPEN I FÖRRA INLÄGGET!!! NI ÄR BÄST!!! ♥

Dagens mat;
Frukost - Lättfil m banan & crunchy müsli, 1 hårdmacka, 1 kopp kaffe
Lunch - Potatisgratäng m köttfärstäcke, blandad sallad
Mellis - 1 äpple, 1 kopp kaffe
Middag - Omelett m rökt skinka, tomat, lök, paprika & jalapeños, 2 hårdmackor m Lätt & Lagom, 1 stort glas mjölk
Drygt 2 liter vatten...

Längtar redan till helgen... ;)


Kommentarer
Heléne

Hej hej gud ja måste bara säga att du e så himla duktig :) kul! Nästan 2kg,det e ju grymt. Tänk om en annan skulle få tummen ur :( har noll karaktär.. Usch! Min rygg börjar ta stryk nu så ja känner att det måste hända nåt snart,blir kanske inspirerad av dej nu då får vi hoppas :)

Ha det gott gonatt

2008-10-20 @ 23:01:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0