Nöjd!!!

För nu orkar jag inte mera...
Är supertrött!!! Och det måste vara det här gråa, trista jävla vädret som gör det!!! När jag vaknade imorse var det så mörkt ute så jag tänkte att jag skulle få sova längre, men strax efteråt så började alarmet bråka så det var bara att studsa upp och försöka se glad ut!!! =)

Nu kan jag i alla fall pricka av lite grejer på min städlista...
Kolla här;
>Tvättat, vikt och lagt i byrå/garderob --> åtminstone det som är klart, har tvättat 2 maskiner och ska köra mera imorron...
>Plockat undan sommarkläder /skor - känns som att de inte behövs framme längre...  -->det som är klart är i kartongen...
>Slängt ut resväskan i förrådet  --> Helt klart!!!
>Kastat glasflaskor  --> De ligger i alla fall i bilen för att kastas imorron!!!
>Kastat gamla tidningar/papper  --> Endel är kastat och resten ska kastas imorron!!!

Ni ser, jag har varit duktig men har en del kvar... Som sagt, det tar jag imorron!!! =)

Har tränat efter jobbet också...
30 min core... Sen hem blixtsnabbt, bytte om för en löprunda...
Och vet ni!!!
Samma runda som i måndags, fast 2 minuter snabbare!!! =D
Ni kan tro att jag är nöjd nu!!!
Tror minsann att jag ÄNTLIGEN börjar bli frisk!!!

Dagens mat då;
Frukost - Lättfil m banan och crunchy müsli, 1 kopp kaffe, 2 hårdmackor m mjukost
Lunch - Blodpudding m lingonsylt och keso
Mellis - 1 kopp kaffe, 2 kakor (kunde inte hålla mig idag heller...=S) Och jag har haft handen i vindruvsasken hela dagen också, det är nyttigt i alla fall!!! =)
Middag - Ja, hörrni... Det blev inte mycket... Lättfil m crunchy müsli...
Och massor med vatten förstås!!!


Go'natt!!!



Kommentarer
Emelie

Va fan människa, du äter ju inget! Skärpning, du läre ju orka med å tänka på musklerna! :) Tänk långsiktigt, tänk vemdaken :)Love you...

2008-10-16 @ 22:33:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0