Ny vecka - nya HÅRDA tag!!!

Japp!!! FÖR NU JÄKLAR SKA FETTET BORT!!!
Har nyss kommit hem från mor & far, jag har skrivit ut den där bilden som jag ska ha på kylskåpet...
Tänkte att jag skulle lägga ut den här också, men jag sparar det till senare så kommer den i form av före/efter bild!!! =)

Det var pump på schemat idag ju... Jäklar brudar va läckra vi ska bli!!! BRA JOBBAT!!! =)
Jag tuffade faktiskt till mig och la på mera vikter idag och körde på, för jag har bestämt mig nu!!!
Kommer ha träningsvärk imorron, jag vet... För jag känner den redan nu!!! Men man måste ju lägga på eftersom och framförallt så måste det få göra lite ont om man ska nå nåt resultat!!!
Det blev 20 minuter på löpbandet efteråt också... Först 10 minuter i mitt vanliga, rätt lugna tempo sen ökade jag lutningen och skruvade upp tempot lite extra mot slutet...
Känns jävligt bra nu!!!

Maten idag har bestått av följande; (vet att det är för lite och skärpning utlovas!!!)
Frukost - 1 hårdmacka med naturell mjukost 3%, 1 kopp kaffe (för lite redan här, jag vet men jag var inte särskilt sugen...)
Lunch - ris med stekt kycklingfilé och sommargrönsaker, 1 hårdmacka med mjukost
Mellis - 1 banan, 1 kopp kaffe
"Middag" - 1 havreruta (mammas hembakta) med Becel och rökt skinka, 1 kopp kaffe, 1 äpple (inte mycket det här heller, särskilt inte efter träning =S, men det blir bättre imorron...)
Jag har faktiskt fått i mig 1,5 liter vatten också...

Imorron är en annan dag och då står Boxercise på schemat!!! HÄRLIGT!!!
Och före det... KLIPP & FÄRG!!! =P
Go'natt!!!



Kommentarer
Heléne

Hej tjejen å välkommen hem i rusket,fast idag va d härligt väder :) ser att du haft d bra. Jäklar anåda va du ligger i :) träning på träning. Själv har d inte gått särskilt bra me allt va som skulle ske me min kropp +2kg på vågen Usch mår illa när ja ser mej själv :( här haft en släng av höstdepp tror ja,men d vände idag..har städat hela huset + tvättat 4-5maskiner å bäddat rent hur skönt som helst! Så nu mår ja mkt bättre på den delen iaf :). Imorrn ska ja å mor till hudik å hitta nå fint till vår klassträff 10år sen vi gick ut 9:an ha ha. Blir väl ett tält känns d som :( ska nog sätta upp en bild på mej själv på kylskåpet ja oxå eller skafferiet kanske :) nej nu måste ja sova gonatt på dej!

2008-10-06 @ 23:07:31
Heléne

Hoppas du blir fin i håret,Ska oxå klippa mej imorrn :) som hon som va me på stjärnor på is..hon som åkte me idol marcus om du såg d :) typ som linda bengtzing.. Hur blir d för dej då? Hej

2008-10-06 @ 23:10:30
Heléne

Ja d blev såå himla fint hemma nu..kändes riktigt mysigt att komma ner i morse :) vi håller ju på å rustar oxå så d e grejer överallt ändå men.. Ja visst e d härligt på cypern har vart där en gång 2001 då vi tog studenten :) röj! Är på väg hem från hudik nu,hittade en jättefin klänning på indiska :) petrolfärgad. Men visst va hon fin i håret? Ska bli riktigt skönt. Ingen färg,färgade för 2 veckor sen. Ska lägga i en toning själv bara,d orangea åker ju ur så snabbt :) Ja men den frisyren va ju jättesnygg den å :) blir säkert bra! Nu e vi hemma igen :) nu ska ja ut på en promenad har ja bestämt :) skit härligt väder nu!

2008-10-07 @ 14:38:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0