Nytränad och lite lätt lycklig!!!

Var toktrött imorse...
Det kändes som att jag inte sovit på hela natten när alarmet ringde... =(
Ingen direkt stämningshöjare att kliva upp på vågen heller, trodde ju att det skulle hänt nåt eftersom jag tycker jag var rätt duktig förra veckan...
MEN INTE ETT HEKTO!!! =(
Nåja, bara till att ladda om då... Får nog hejda mig lite med partajandet så kanske det blir bättre...
Det känns i alla fall mycket bättre nu efter att ha tränat lite!!! =)
Körde 1 timmes pumppass direkt efter jobbet... Tuffade faktiskt till mig lite och lade på lite vikter också idag!!!
Hem och bytte om lite och gav mig iväg ut på en 42 minuters löprunda!!!
Åååh, det var såå skönt!!! Lite jobbigt dock, men helt fantastiskt!!!
Hoppas det får vara såhär nu och ingen förkylning eller nåt annat skit, snälla!!!

Maten idag då;
Frukost - Lättfil m banan och havrekuddar, 1 kopp kaffe, 2 hårdmackor m mjukost (precis som vanligt...)
Lunch - buffé på CFL idag faktiskt... Tog dock bara 1 portion, har ju lätt blivit att jag backat på sistone... Det var gratinerad falukorv m kokt potatis och grönsaker... Så tog jag faktiskt lite äppelkaka och vaniljsås till efterrätt... =S
Mellis - 1 päron, 1 kopp kaffe
Middag - har precis tagit av en kastrull tomatsoppa m pasta från spisen, så blir det en rostad macka till det...
Och vatten har jag i alla fall fått i mig drygt 1 liter hittills och det blir mer till maten nu!!!


Ååååh!!! Jag är lätt lycklig idag!!!
Fick klart för mig att Boyzone gjort comeback och släppte ny skiva idag med greatest hits...!!! =)
2 nya låtar också, varav den ena är grym!!!
Men just nu spelas en gammal favorit!!! Som ALDRIG kommer att bli förlegad för mig i alla fall!!!
Dessutom i liveversion nu; "LIFE IS A ROLLERCOASTER"!!!
Ååååh, JAG RYSER!!! ♥

Nu lite käk framför Färjan... =)




Kommentarer
Emelie

Bra jobbat! :) Va va det där om kortet då? Läskigt.. Jag åkte ju på halsen igen ja, typiskt när man kommit igång. Men hoppas på att det försvunnit redan imorgon :)Så du menar att det blir en heellugn helg? :P

2008-10-13 @ 20:45:05
Emelie

Vad är skimmat? Ja jag vet, kommer ju ta tre minuter el nå bara :) Jag blev jätteglad :)I hope so, att vi ses på boxen! Kraaam

2008-10-13 @ 21:23:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0