Onsdag, halvtid...

Härligt, full fart mot helgen!!! =)

Har tränat idag också...
Pump... Jäklar vad det tar alltså!!! Det gäller bara att våga lägga på lite vikter... Det brinner i varenda muskel, men det är verkligen skitkul!!!
Trodde inte att det skulle bli nån träning torsdag och fredag för alla intressanta pass var fullbokade, men ikväll fanns det restplatser så jag bokade core imorron och funktionell pump på fredag... Gött!!! =)

Har bestämt mig för en hellugn helg, inget partajande alltså...!!! =O
Känner att jag behöver vila lite från det, särskilt om träningen ska få den effekt som jag önskar... Vill ju tappa ett gäng kilon så då kan det vara värt att skippa partaj några helger framöver... =)
Tror nog att ni blev bra förvånade idag brudar när jag sa att jag kör till WC... Eller har jag fel?! =)
Jag har bestämt mig och det blir bra!!! Jag hoppas på fler än ett sätt faktiskt...!!! ;)

Nu till dagens mat;
Frukost - ja, den kan ni ju nu... =) Ingen banan idag dock, hade ingen hemma...
Lunch - Tomatsoppa med pasta, ½ baguette m mjukost
Mellis - 1 kopp kaffe, 2 kakor (hade ju ingen frukt hemma sa jag ju...)
Middag - Lättfil m crunchy müsli före träningen och nu efteråt har jag ätit en omelett m paprika & rökt skinka
Och såklart ett par liter vatten under dan, minst...

Soffläge ett tag till, det är ju Världens härligaste män nu... Få se om det är nån att söka efter idag då... ;P
Har nyss avverkat Grey's och jag säger som Fylking; ÄNTLIGEN!!! Men nu dör han väl Dr Mc Dreamy... =(

Såg på Aftonbladets webb att BOYZONE LOVAR ATT GÖRA SPELNINGAR I SVERIGE!!!!! TJOHOOOO!!! =P ♥


Kommentarer
Elin

Jaa det blev ja;P Men det är huvudsaken att du följer med till Wc :)

2008-10-16 @ 10:47:01
Emelie

Håller med :) Åh jag tycker du är superduktig och stark som motstår den eviga frestelsen, alkohol :P

2008-10-16 @ 11:41:45
Ullis

Sv: Hahahah!!! Ja kan konsten å överraska emellanåt... ;) Å ja säger såhär; ett sånt här tillfälle missar ja inte!!! Umgås mä vänner som ä d bästa ja har å få se lite nytt (å kanske gammalt) folk... ;) Kommer bli superbra!!! Hoppas att vi slipper regnet bara...!!!

Å du Emelie, du har ju vilat emellanåt du mä... D har junte ja, så d ä på tin nu!!! =)

2008-10-16 @ 12:15:01
millan

ååå pump...we love it ;) ska han dö?! då är det inte värt att se nå mer ju..det är ju den snyggingen som lyfter allting ju ;)

2008-10-16 @ 14:40:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0