Så var det söndag igen...

Fan, vad helgerna går fort!!! =(
Var på en dagstur till Sälen igår och det var skitmysigt!!!
Satt i och för sig rätt så mycket i bilen, men det var riktigt häftigt att se hur det ser ut där uppe utan snö...
Nu får vi se vad som händer!!! ;)
Stannade i Orsa på vägen hem och käkade på Bykrogen, har du ätit där nån gång Emelie...?! =)
Jag åt pasta med oxfilé och pepparsås och nog fan var det pepprigt allt!!! Men grymt gott!!!
Jag drack Loka till och sällskapet drack öl så efter stoppet fick jag ta över ratten...
Har jag bestämt mig så har jag!!! Måste få berätta att jag även tackade nej till fest i fredags!!! =D

Så vad händer idag då?
Jo, upptaktsträff i Mohed kl 15... Ska bli riktigt intressant och spännande!!! 
För egen del vet jag inte riktigt hur jag ska göra... Tycker ju att det är grymt kul med alla pass som jag kör på Active och om jag nu ska börja träna fotboll så försvinner ju några av dem...
Det lutar åt att i alla fall fortsätta fram till jul lika som nu och sen gå över mera till fotboll, men suget efter fotboll blir för stort innan... Vem vet?! Svårt dilemma det där... Men vi får se!!!

Har nyss kollat in Dansbandskampen på webb-tv...
Var lite nyfiken på att se vad det var för nåt...
Det var ju riktigt kul!!!
Jävlar i min lilla låda säger jag bara!!! =P
EVA, SÄG TILL OM DU SKA DANSA TILL SCOTTS NÅN GÅNG!!! För JAG ÄR MED!!! ;)
De var riktigt bra och gjorde inte ont att titta på heller!!!
Skulle kunna bli nya Barbados och ni som känner mig vet ju vad jag tycker om dem!!! =)
Tyckte minsann att självaste Magnus Carlsson i juryn också var överförtjust han med!!! ;P

Nu ska jag göra lite nytta!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0