Sängdags...

Det börjar dra ihop sig till det...
Mötet gick bra, man blir allt bra taggad och inspirerad det ska jag villigt erkänna!!!
Särskilt fysträningen lockar!!! =P
Skulle ju kunna köra fotboll på helgerna, men fan man behöver ju vilan också!!! Vi får se hur det blir, jag funderar vidare...

Efter mötet hängde jag med Hannorna, Jossan och Nicklas till Aspendos för en söndagsmiddag... =)
Trevligt som vanligt!!!
Jag käkade kycklingsallad, duktig va?! =) Riktigt gott var det också!!!
Efter maten bjöds det på kaffe med äppelkaka och vaniljsås hemma hos Hanna och Nicklas i deras nya lägenhet!!!
Mysigt värre såhär på en söndag!!! TACK FÖR ATT NI FINNS!!! ♥

Helgen har varit jätteskön!!! Verkligen välbehövligt med en vit helg och mycket vila!!!
Om vi summerar veckans träning så blev det totalt nästan 6 timmar (det fattas bara 10 min...) fördelat på 2x1 timmes pumppass, 2x40 min löpning, 1 timme funktionell pump, 1 timme box och 30 min core... Lite bättre än förra veckan, få se vad nästa vecka har med sig... ;)

Vet att jag inte ska fundera och tänka så himla mycket...
Men DU är med mig hela tiden!!! Det går bara inte att få DIG ur mitt huvud, hur gärna jag än vill...
Det måste bero på att det är mycket som kommer upp från förra året vid den här tiden...
Vi hade ju såå trevligt!!! Varför kan det inte få fortsätta vara så???!!! Varför måste DU vara så jäkla komplicerad???!!! DU är ju inte det egentligen, jag vet det!!! Är det jag som gör DIG så...???

Go'natt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0