Snart helg...

Kortvecka juh...
Bara en arbetsdag kvar...
Ledig fredag!!! =P
Ska bli grymt skönt!!! Madde och familjen kommer hem!!! ♥
Har lovat bort mig på fest på fredag, är inte överdrivet sugen men det blir säkert bra... Sen blir det lugnt resten av helgen i alla fall!!!

Har kollat in Bonde söker fru nu...
Måste säga att Peter vuxit upp till en riktig karl, jag känner igen honom från skoltiden... =)
Nu är det Grey's för hela slanten...
Imorron börjar Medium igen, fullt upp nu alla veckans dagar känns det som!!! =)
Det blev varken träning eller promenad för mig ikväll...
Var hem till bästa Emelie och hälsade på en sväng istället, mycket bättre det!!! ♥
Nu vill jag bara att halsen ska bli bättre så jag kan fortsätta med träningen!!!
7 veckor kvar till jul... Borde kunna hända mycket med kroppen tills dess!!!
Om inte det försvinner flera kilon ifrån den så måste den i alla fall tightas till bra nog!!! =P

Slutligen vill jag bara konstatera att om alla kunde sköta sitt eget och skita i vad alla andra håller på med och inte heller ta åt sig en massa som man egentligen inte är berörd av...
Vad mycket bättre det skulle vara för alla!!!


Kommentarer
Emelie

Åh håller med fullständigt! Vi har ju två exempel bara idag ju, skvaller å sånna som lägger sej i fast dem inte har nåt mät att göra ens. Typiskt! Åh tack för att du kom å hälsa på, mycket trevligt. Sorry för att jag körde iväg dej :P

2008-10-29 @ 21:52:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0