Snyggingen...

Mmm, just det!!!
Det var den kategorin män som togs upp i kvällens program av Världens härligaste män...
Hon är ju bara för härlig Ann Söderlund!!!
Och hennes slutkonstaterande är det ju bara att skriva under på; "Om du är ute efter ett engångsligg så är snyggingen ett bra alternativ, men om du vill ha nåt som varar längre... Ja, då ska du nog titta bortom snyggingen..."
Så sant, så sant!!!

Jag var mera hungrig så jag klämde i mig en macka till, med Lätt & Lagom... Och mera mjölk till det också!!! Jag älskar kall mjölk!!! =) Nu kanske jag kan sova gott!!!
Min mormor ♥ löste alltid sömnproblem med mjölk, dock skulle den vara ljummen... Men det funkade jämt!!! Om man hade svårt att somna så fick man lite mjölk av henne och vips så sov man!!! =)
Och vet ni... Det funkar fortfarande!!! Fast jag brukar aldrig dricka den ljummen numer...

Go'natt!!!

Ps. Träningsvärken är här också... Hade fullt sjå att ta mig upp och ner ur soffan!!! Frågan är hur fan jag ska komma ur sängen imorron!!!?! Jag trodde att benen skulle vara ordentligt tränade i alla fall eftersom jag spelat fotboll i halva mitt liv, men det är nästan de som är värst nu...!!! =S



Kommentarer
Carro

Haha ja visst är dom helt klart snygga, fan ja :) Men är de helt omöjligt att det finns en snygg drömprins? Iofs har jag fördsökt hitta det länge.. jag jag borde prova Geeken eller Djupinge, det återstår att se i kommande program :)

2008-10-09 @ 18:11:00
URL: http://carolinea.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0