Torsdag och snart helg!!!

Sköönt!!! =D
Sitter här och känner mig rätt nöjd och belåten...!!!
Har tränat...
Först 30 min core, sen 40 minuter på löpband varav 20 min slätt och vanligt och efter det valde jag "fatburnprogrammet" också 20 min men med lite olika lutningar... Jobbigt!!! Men grymt skönt efteråt!!! Det behövde jag idag efter mina synder till fikat på eftermiddagen... =S
Sen fick jag höra en grej efter träningen som gjorde mig grymt förvånad, men samtidigt lite glad eller nåt... Jag vet inte riktigt... Undrar vad som händer...???!!! =P
Lönebeskedet låg i brevlådan när jag kom hem... En riktigt fet lön ramlar in på mitt konto imorron!!! Och ingen jävel mer än jag kan komma åt pengarna längre!!! Hahaa!!!
Imorron innan vi åker ska jag gå på Harmoni och lyxa till det lite för mig, det är jag värd tycker jag!!! =)
Stugan i Vemdalen är full också!!! Fick besked ikväll... Det blir en kille som tar den 8:e platsen... TREVLIGT SOM TUSAN!!! =D Längtar som bara den!!!
Tänk att det mesta löser sig bara man har tålamod!!!

Dagens mat;
Frukost - med risk för att vara jävligt tjatig; Lättfil m banan & müsli, 2 hårdmackor m mjukost, 1 kopp kaffe
Lunch - Fullkornspasta m korvstroganoff, 1 bit gurka
Mellis - 2 clementiner, 1 kopp kaffe, och synden sen då; 2 chokladbollar... =S
Middag - Omelett m 1 macka (Polarbröds Fröig, verkligen att rekommendera!!!) m Lätt & Lagom
Det obligatoriska vattnet också...

Lite pirrigt är det allt... ;)


Kommentarer
Heléne

Ja du e verkligen jätteduktig! Måste bara säga det..Själv har det varit lite upp å ner just nu,höstdepp..typ! Lite små sjuk,min rygg å svanskota har pajat,man har lite pengar för föräldrarpenning e ingen höjdare :( magnus har jobbat borta,inge kul att va ensam..ja lite alltmöjligt har d varit..herbalife ja..gud ja har inte ens börjat på allvar där heller..skit tråkigt! Ja som skulle tappa 10kg innan jul..lycka till! Men ja kanske hittar rätta formen snart ja me..hoppas vi! Ja gärna något pass skulle nog va bra för mej,men d får inte va för avancerat för då e d inge kul :) Funderade på vattenaerobic ett tag,va det kul?Såg att du gick på d förut..nej nu måste ja sova,ska upp på babysim imorrn..ha så kul på bandyn förresten ;)

2008-10-25 @ 00:04:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0