Trött-os...

Det har det verkligen varit idag...
Jag är fullkomligt slut!!!
Men vi hade otroligt roligt igår också!!!
Mycket folk ute och ett jäkla drag på O'Learys!!! Vi struntade i fotbollen, gick dit senare istället...
Undrar vad jag gjort dig egentligen...?! Du har ingen som helst anledning att vara så stram som du är!!! Synd, för jag skulle inte säga nej fler gånger... =P
TACK TJEJER!!! NI ÄR BÄST!!! =)
Är faktiskt lite orolig för hur det ska bli i Vemdalen i nyår, när det känns såhär efter 2 dagar... Hur ska det då kännas efter en vecka???!!!
Känns som att jag ska ta det lugnt ett tag framöver nu... Men man är samtidigt rädd att missa nåt... ;P

Har varit i Söderala idag...
Hon är ju bara för härlig våran lilla Agnes!!! ♥
Åh, vad jag kommer sakna er nu!!!
Tur att det inte dröjer så länge till nästa gång!!!

Ingen träning på hela helgen, inte ens en promenad... Vet att det är dåligt men va fan, jag tyckte att jag gjort så bra ifrån mig under hela veckan så jag kunde gott få vila lite!!!
Om jag ska sammanfatta veckan så blev det totalt drygt 5 timmars träning, låter inte mycket jag vet och kommande vecka ska jag snäppa upp lite... =)
Det var i alla fall 2 timmar pump, 20 min löpband, drygt 1 timmes promenad, 1 timme box, 30 min core och 40 min spinning...
Ska bli lite fler minuter på löpbandet nu i veckan, jag lovar!!!
Vi drar igång imorron igen och först ut är pump...

Nu ropar sängen på mig så jag säger go'natt!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0