WOW!!!

Vilken skön känsla i kroppen nu!!!
Helt slut i och för sig, i varenda liten muskel och hela kroppen skakar...
Adrenalinet sprutar och jag känner mig toknöjd!!! Lätt att somna sen... =S
Grymt pass igen, Mia!!!
Och bra jobbat idag också tjejer!!! Det här kommer bli hur bra som helst!!! ;)

Det blev en 50 minuters promenad innan, så kan vi också lägga till att jag gick till och från träningen... Blir ca 20 minuter extra, gratis!!!
Nu är det soffan och Grey's som gäller...
Efter det börjar nån ny serie på 5:an med Ann Söderlund; Världens härligaste män... Tyckte det lät intressant så jag måste kolla in det!!! ;P

Det gick bra att fixa frippen imorse också... =)
Beställde en ny miniplattång på nätet till grymt bra pris idag, på en kanonsida med en massa smått och gott som jag hittade; lyko.se 
Tror nog inte det var min sista affär på den sidan... Leverans dan efter beställning om man gör beställningen före 15:00... Inga avgifter för frakt o dylikt heller... TOPPEN!!!
Den kommer imorron så jag hinner få den till helgens fotbollsavslutning också!!! Tjohooo!!!
Då kan jag vara riktigt snygg på fredag!!! ;P

Dagens mat;
Frukost - Lättfil med havrekuddar, 2 hårdmackor med mjukost & rökt skinka, 1 kopp kaffe
Lunch - Kycklingfilé m haricots verts, tomat å ris, 1 hårdmacka med mjukost & tomat
Mellis - 2 clementiner, 1 kopp kaffe
"Middag" - 1 rostad macka med Lätt & Lagom och rökt skinka, 1 glas mjölk
 Efter träning - 1 stoort glas mjölk och några skivor rökt skinka
Vatten - minst 2,5 liter

Men jag då...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0